tveksamma vad, nollning, bjudning med armbågen..

Idag så ältade förebilden ett påstått vad som jag hade förelorat.. Jag var inte alls särskilt övertygad men med tanke på att vi ska jobba ihop med skolarbete den närmaste veckan så var det enklare att hosta upp en måltid på citywok för fridens skull än att verkligen älta frågan... Sen att det var halv storm och pissregn på cykelturen ut till Miatorp gjorde inte att dagen började bättre...

Sen ringde en kille till min förvåning och ville köpa otäck kurslitteratur av mig.. Olyckligtvis hade jag inte den boken han ville köpa så den sket sig..:P

på fotbollen idag hamna jag i ett på pappret relativt mediokert lag.. Vi spelade dock med en sjuk disciplin och lyckades vinna (och hålla nollan) säkert en 12 matcher i rad... Snackisarna efter träningen var när jag bröt på mittplan sprang upp och bomba in bollen i krysset.. Sen var det nära att några hamna i slagsmål, orsak oklar.. men de lugna sig, så får slå på ultimate fighting om jag känner för att stilla min mordlust..;)

Med tanke på den klena brudnärvaron i lördags har jag kommit på att SMS med innehållet "Är du sugen på att komma med i bloggen, så kom hit och festa och gör nåt minnesvärt" inte var ett bra sätt att locka folk... För en del är det säkert att tolka som en bjudning med armbågen..  Men om jag å andra sidan skriver "kom hit och festa så slipper du vara med i bloggen", så är det helt innehållslöst, eftersom jag inte nämner folk som inte påverkar handlingen...

Annars fick jag en helt sanslös armbågsinvit tidigare idag...
Tidigare ragg: - hej kan jag komma förbi dig på lördag?
Mastern: - De ska väl gå att ordna.
Tidigare ragg: - Jag tycker inte du är speciellt attraktiv förresten, men om du super ner mig så kanske du får till det..
Mastern: Du får hitta andra planer till lördag!

Om någon är desperat nog att tolerera sådant beteende så är det bara att höra av sig till mig för kontaktinfo till ragget..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0