Väggen 1 - Armbågen 0...

På dagens fotbollsträning var det massvis med folk vilket troligtvis berodde på att alla hade lagfesten färskt i minnet... Mitt lag hade en segersvit som varade i över en timme så vi var lagom trötta till slut, men det var skönt ändå..  Mot slutet av träningen jagade jag efter en boll och halkade på en svettfläck så att jag flög in i väggen med en armbågstackling... Väggen verkade stå pall för smällen men min armbåge började blöda, så väggen vann den ronden.. För att blidka alla som gnäller på att det är för lite bilder i bloggen så tar jag med en bild på armbågen..



I övrigt så har dagens händelser bestått av skola, en sejour med Chewbacca för att spana in Estetens nyöppnade café i Ödåkra samt ett ett besök på Väla för att handla upp Chewies presentkort på 200 spänn... Det sistnämnda var skitsvårt för man fick inte köpa trisslotter för pengarna så efter en halvtimme i denna otäcka helvetesbyggnad gjorde vi det enda raka, de vill säga gav upp och tog bussen tillbaka till stan...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0