variation förnöjer, återtagen ära, våldsamma snubbar...

Idag hade jag ett samtal med Gråsossen i min klass... Lite udda förklarande han att han ogillar kommunister, så där apropå ingenting.. Sen tyckte han att jag skulle dejta en fascistbrud för att känna av den delen av den politiska skalan.. Och tja, höra på antikommersiell propaganda och förmaningar om att skänka pengar till Afrika, eller höra snack om rasbiologi och sionistiska konspirationer mot den vite mannen... Ärligt talat är det väl hugget som stucket... Däremot finns det ett mer praktiskt problem... Den uppenbara bristen på tillgängliga kvinnovarelser med fascistiska ideologier, som dessutom är tillräckligt attraktiva för att intressera undertecknad...;) Sen har jag hår på huvudet också, vilket säkert inte faller dem i smaken..

Drake jag och 1744 stack till gymmet i eftermiddags, om det besöket finns inget att förtälja förutom det faktum att jag satt i bastun jättelänge efter besöket och stekte försvårade en annan ambition.. Att ta tillbaka min förlorade ära i plastfäktningen  (inte vunnit på två gånger) Det var lite suddigt men det gick vägen... Dock gjorde jag en fuling och skyllde på hunger när jag vunnit tillräckligt och stack till pizzerian för att kunna sluta kvällen på topp..;)

Resten av kvällen har tillägnats att spana på våldsamma snubbar som slår på varandra i det lysande programmet UFC - (Ultimate fighting championship).. För riktig komik ska man dock ladda ner något av de första avsnitten från nittiotalet.. riktigt lökiga karaktärer som slåss där, bland annat en jättesumo som knockar sig själv, och en stor ful sak som springer runt i shorts som liknar bajsblöjor..:D

Rykten gör gällande att Chewbacca ännu inte lyckats infiltrera Al Qaida... Detta misslyckande skyllde han på sin lånemobil som inte gick att skicka SMS med, vilket gjorde motparten misstänksam... Ajja han får ta sig i skinnet å försöka igen.. 25 miljoner dollar är värda en del besvär..;)

Annars är denna nyheten rätt klockren (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3723666.ab) rubrik "Slutade dricka cola, gick ner 55 kilo" Det mest fascinerande var hur fan han klarade av att dricka tio liter om dagen innan han la av, måste ju ränt till dass stup i kvarten, för att inte tala om att tänderna fick ett konstant syrabad... Men skönt med folk som är värre... nu kan man unna sig en 2a då och då, och veta att man bara tagit en femtedel så mycket..;)

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0