Den Danske Zigenerskan strikes back...

Idag var det dags för ett gammalt hatobjekt till lärare att göra comeback som föreläsare nämligen Den Danske Zigenerskan... DSF var lika usel som föreläsare som hon var som handledare... Första timmen höll hon föredrag på extra knagglig engelska med en powerpoint på felstavad dito...  Andra timmen hade hon kommit på hur obegriplig hennes engelska var så hon pratade på danska istället...  Funderade ett tag på om jag skulle förklara det uppenbara faktumet att eftersom det rör sig om en svensk högskola så förväntas undervisning på korrekt svenska, men insåg att en sådan invändning inte hade hjälpt någonting...

På fotbollsträningen idag var jag vass och stänkte in mål... Liksom de senaste två åren har jag med andra ord lyckats pricka in en formtopp lagom till säsongen är slut typ... Nåväl Bjuvs B-lag ska få se på min storform lagom till söndag..;)

Häromsisten på fyllan lova jag 1744 att jag skulle dra med honom till villan nykter och jaga fruntimmer... 1744 behöver i sin tur inte röra ett finger... Av någon anledning blev jag påmind om detta löfte så e väl bara att dra dit snart... Funderar på om jag ska säga hej till någon, hänvisa till att jag har snackat med tjejer och sticka hem och kolla prison break istället... äh den som lever får se...

Bloggens läsare uppmanas för övrigt att registrera sig på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=76060 ...

Om sex personer gör det så får jag gratis biobiljetter och vem vet, det kanske blir någon av er som får följa med...;)

// Mastern


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0