Det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna...

Sist det var plastfäktning i källaren dök det upp åtta personer... Idag dök det upp en, nämligen brorsan...På grund av den uppenbara meningslösheten att spela en mot en så beslöt vi oss för att göra upp i Fifa på Xboxen istället... Efter ha spöat glinet var det dags å hämta ut min fribiljett till HIF så att brorsan kunde sälja den...+ 100 corunas...

Sen kände jag mig generös och drog med brorsan till Dickens där vi avnjöt ljuvlig mat och spana HIF på TV... Som ofta annars var maten ett större glädjeämne än matchen som var ett sömnpiller som sluta 1-1... -310 corunas

Sen kom jag hem och konstaterade att jag hade vunnit på tipset... så fotbollen gick mig varken plus eller minus idag, men den fyllde min buk..:) +420 corunas

Sen dök Chewbacca, Rockstar, och slutligen Rockstars band upp... Det visade sig att de hade spelning på fredag och givetvis ställde vi upp på att komma dit... + 2 besökare...

Några timmar senare dök Draken upp, stupfull för första gången på tre månader... Det var en ljuv syn som lämnade en glimp av den gamla goda tiden innan DOT kom in i bilden... Sen hade vi omröstning huruvida DOT var OND eller GOD vilket slutade med att sju stycken svarade OND och en person svarade GOD...

Allstars ledning konstaterade snabbt att Rockstars band sannerligen inte höll AA klass då de vägrade att förtära något starkare än pilsner typ... Fullständigt ohållbart för ett hårdrocksband, så det är tur att Rockstar står för två tredjedelar av mantrat sex, drugs and rock & roll...

Till Cardan bar det, där den mest väsentliga händelsen var att Chewbacca tappa sin mobil i toalettstolen så den vägrade fungera efter det... Sen i sin fylleenfald lyckades han ägna några timmar åt att försöka få igång den med föga framgång... Lyckligtvis hade han drulleförsäkring på mobilen så han behöver inte vara lika bitter som jag hade varit..;)...

Det snygga fysfenomenet har utlovat att utmana mig på tre kilometer förutsatt jag är tillräckligt bakfull i morgon... Kommer hon att våga fullfölja denna utmaning? Den som lever får se..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0