En skön säng...

I morse (eller om man ska vara petig eftermiddags) blev jag väckt av att Chewbacca ringde på porttelefonen och undrade va fan jag fortfarande låg och sov för.... En klart berättigad fråga... Lite av ödets ironi var det dock när jag öppna för den håriga mannen, och han gick raka vägen mot sängen för å sova..:P

Efter några timmars skönhetssömn skulle han iväg och fixa någon grej och lagom tills dess dök 1744 upp för att försöka slå personbästa på 3 kilometer... Efter att ha lyckats med detta kall och slutligen fixat en okej tid (14,45) var han fullständigt utmattad och låg nere på marken i några minuter... Troligtvis var det han saknade mest vid just den tidpunkten en skön säng...

Sen stack han iväg för å fixa en ny klubba till plastfäktningsderbyna på lördagarna...

Snart fotbollsträning, då får jag min chans å bli trött..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0