ett skadeskjutet lag...

Igår var det dags för årets sista fotbollsmatch... På samlingen var vi nio personer inklusive tränaren... för att få ihop fullt lag behövdes med andra ord minst två personer till ringas in... De som kände sig manade hade inte närvarat vid en träning det senaste året... Bästa möjliga förutsättningar med andra ord... Om man sen betänker att troligtvis majoriteten av de närvarande spelarena var bakfulla, så behöver inte ens resultatet tas upp... Hur som helst... inte alla lag som har mod nog att ha en 55a med i startuppställningen..;)

Eftersom vi hade spelade i den gudsförgätna hålan Billesholm hade jag bett farsan å hämta mig efter matchen till söndagsmiddag med päronen ute i Bjuv city... man måste ju förena nytta med nöje..

Övrigt:
  • Jävla dålig tajming å få fyllenoja före man sett det porriga brudarna i underkläder
  • Enligt Baloo så lyxrunkade han upp ett helt tiopack kondomer... Vad är det för fel på en människa om den pallar med att onanera så mycket... måste göra sjukt ont de sju sista gångerna typ...:S
  • Chewbacca som inte uppfatta det solklara budskapet i att min mobil var avstängd (jag sover --> dra åt helvete) storma in här fem på natten och yra om han nästan fick ragg, men att ett tidigare misslyckat floppragg hade dykt upp och varnat det nya ragget för honom... Positivt med ett gott rykte med andra ord... Å andra sidan brukar han ställa sig mitt på dansgolvet och påstå att alla tafsar på honom när de i själva verket stöter till honom för att han står i vägen...
  • Var ett fanskap med ett Alienhuvud som skrev till mig på en community häromdagen... det finns två lösningar på ett sådant problem... A: svara inte ... B Svara och ge ut Chewbaccas MSN... läsaren får själv lista ut vilket jag valde..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0