Ett sletet gympass...

Idag så var det dags att släpa sig till gymmet och svettas ut alla onyttigheter som ackumulerats i kroppen under helgen...  Chewbacca som var i stan för att lämna in sin trasiga mobil ackompanjerade mig och 1744 till gymmet som observatör eftersom han sakna den utrustning som är lämplig för gymträning...

Först och främst var det dags å springa bort 200 kalorier på löpbandet...  1744 tog en rätt kraftig ledning i början innan jag kom in i andra andningen... en ledning som återstod fram till 50 kalorier återstod då han föga manligt sänkte löpbandet till gånghastighet samtidigt som jag ställde in mitt på spurthastighet... slutligen vann jag med 200-170...

sen var det dags att lyfta grejer...  Man märker att helgen varit hård om man får svinhög puls innan man får muskelvärk av övningarna, men jag överlevde samtliga..  1744 var väldigt tjänstvillig och sprang iväg och fyllde på vattenflaskan varje gång halva flaskan var uppdrucken... Jag ville göra en hacka och försökte slå vad med Chewbacca om att receptionistens trosor inte kommer att pryda 1744-s golv innan nyår... Chewbacca var dock så svekfull att han inte alls trodde på sin vän och ville inte sätta emot..:P

I omklädningsrummet efter träningen började vi diskutera hur det hade blivit om man hade klonat sig själv, och sen uppfostrat sin klon som sitt eget barn... Rätt intressant hypotetisk fråga eftersom det vanligtvis snackas om att det är både arv och miljö som påverkar hur en personlighet utvecklas, men spännande hur det hade blivit om man uppfostrats av sig själv..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0