Grattis Rockstar...

På 23 års dagen! Till råga på allt lyckades han köpa Metallicabiljett till ordinarie pris (800 spänn) och slapp köpa den ännu dyrare på svarta marknaden...  Funderade en kort stund igårkväll om jag skulle be honom köpa en åt mig med, men sen kom jag fram till att jag inte har den sociokulturella bakgrund som krävs för att uppskatta en sådan upplevelse till fullo..

Skrev färdig hemtentamen till strategisk kommunikation igårkväll; Den blev tämligen medioker... Det störiga är att fast jag inte är nöjd så vet jag inte vad som ska göras för att förbättra eländet... Ett rättigt tråkigt scenario med andra ord... Ajja förhoppningsvis tickar inspirationen till stordåd in lagom till nästa kurs så det blir VG på den istället..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0