Hårdträning...

Gårdagens fotbollsträning var av det slitsammare laget... Det berodde på att en nisse blev utsedd att fixa lagen varpå han fixa ihop ett "dreamteam" till sig själv för å möta resten...  Men tji fick han, för mitt lag var inställda på att vinna... så det blev en tuff träning med en massa löpande som vi till slut vann... Sen låg jag utslagen några minuter på matten, men det hör till att det ska vara lite intensitet ibland...

En störig sak med mitt fotbollsspelande är att jag alltid lyfter mig själv om höstarna... Så lagom till jag når formtopp så är säsongen slut... Får tjata på tränaren så jag spelar anfall i sista matchen... Måste ju se till att ha gjort fler mål än självmål, vilket är svårt att ändra på som vänsterback..;)

På lördag bär det av till Tempel och spana på underklädesshow...fördelen med såna är att man får se något jävligt vackert om man kommer in... nackdelen är den uppenbara svårigheten att komma in...  Eftersom Absinthen är slut får det bli ett fall för Asti Allstars vilket är light versionen av gänget med ungefär samma medlemmar...  -We go for victory

// Mastern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0