Headshot

Gårdagens fotbollsträning sökte sig bollen till mig... Det hade den positiva effekten att det blev enklare att göra mål i och med att jag fick bollen och därmed kunde stänka in ett antal baljor... Men de negativa effekterna var nog ändå mer påtagliga.. Att jag blev träffade av en massa skott... I vanliga fall är detta inget större problem, men om en spelare får till den hårdaste volleyträffen i hela sitt liv för att träffa en mitt i plytet, så är det dags för en stund i horisontal läge...;)

Till slut reste jag mig dock upp, nöjd över att min tjocka skalle hade överlevt smällen utan lättare  hjärnskakning så fullföljde jag träningen.. Det var en jävla tur att jag inte blev träffad av den hårdaste volleyträffen Roberto Carlos någonsin fått på, då hade ambulansen varit enda alternativet..;)

spela även tennis mot farsan igår... även om jag vann betryggande är jag inte alls nöjd med hur spelet sett ut i höst, roligare att vinna för att man själv spelar bra, än för att ens motståndare spelar ännu sämre...Får väl utmana Chewbacca eller nåt, då är det enbart segern och inget av finliret som räknas..;)

Lämna in hemtentamen igår, så nu är man ledig en vecka... En veckas ledighet i den svenska hösten ser jag föga nöje i, så vore gott om man hade haft någon å resa med till en varm och alkad ö, exempelvis (Gran Canaria)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0