Konstens beskyddare...

När jag spelar Europa Universalis 3 brukar jag välja "patron of the arts" som en av mina nationella ideer, för att få mer prestige (som i sin tur ger vissa fördelar i spelet)

Hur som helst idag ville jag visa att jag verkligen är konstens beskyddare på riktigt också, så var en runda om IKEA och införskaffade två ramar för att ha möjlighet att sätta upp följande mästerverk på min väg...




Absinth Allstars emblemet gjort av vår käre Baloo...;)

samt



En karakikatyrbild från Magaluf föreställande oidentifierad medlem av Allstars..


En negativ/positiv effekt av att vara konstens beskyddare var att jag var tvungen å ta bort slitzkalendern från min vägg för å få plats med AA emblemet...

Det negativa är att jag inte har något vackert å titta på från sängen och det positiva är att man slipper följande kommentarer från besökande kvinnovarelser.. (med mina tankar inom parentes)
Varför tycker du hon är snygg? (Gissa)
Tycker du hon är snyggare än jag? (med största sannolikhet men det är väl en dum fråga att besvara)
Jag tycker jag är snyggare än såna Slitzmodeller...  (Tyck vad fan du vill, större sannolikhet att du släpper till än att hon gör det)

Hur som helst... utan Slitzkalendern på väggen så slipper jag dessa jobbiga dilemman... Nu är det bara att hoppas att AA Emblemet gör alla brudar sjukt kåta istället..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0