läge för Korset och svärdet?

Enligt FBI-s hemsida får den som fångar Usama Bin Laden 25 miljoner dollar.... ( http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm ) Chewbacca har initierat planer på att locka fram den onde från sin håla så att dessa pengarna går till sina rättmätiga ägare... Om man bortser från det rent logistiska problemet att locka Bin Laden till Sverige, återstår även ett annat problem... vår brist på skjutkraft... Eftersom talibanerna troligtvis är beväpnade med Ak47 or känns det lite futtigt att skjuta tillbaka med luftgevär... en lösning hade kunnat vara att begära vapen licens för korset och svärdet, jag menar lite förstålese får väl regeringen ha för våra behov när vi bara önskar att säkertställa världsfreden (och berika oss själva)

Ett sätt för mig att tjäna pengar hade varit om Chewbacca hade antagit mitt vad angående 1744-s limmande på gymreceptionisten... Idag berätta hon nämligen att hon var lesbisk, så inte lär de trosorna ligga på golvet i lägenhet 313 inte..:P Funderar på om jag ska dit med korset och svärdet och omvända henne, hon är ju rätt söt ändå..:P Kan ju hänvisa till min erfarenhet av att ha sexat med flator förr, för att inte nämna alla kvinnor som inte vill sexa med en och därför med största sannolikhet är lesbiska...

Apropå lesbiska så är det väl trots allt en viss skillnad om bruden yttrar "Jag föredrar att sexa med tjejer, men en kille då och då är inte fel i brist på bättre"  eller om hon säger "jag tänder inte alls på killar"... Så ja 1744 får skickas som korsfarare att omvända kvinnovarelsen, så slipper jag den uppenbara förnedringen..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0