MILF strike...

När jag spana runt på diverse communities såg jag att en bild föreställande min vackra nuna hade fått följande kommentar...

F20 från Helsingborg Idag 19:25 riktigt fin jue .. vill du bli min?

En granskning av kvinnovarelsen avslöjade ett inte helt oävet yttre men även en hemsk faktor... hon hade en unge... jag funderade på följande svar

Finns inte en chans i världen att jag blir ihop med en MILF, men var ett tag sen jag doppa, så kom hit å få kuk

Tack för komplimangen... Vad gäller förfrågan var det kanske lite väl mycket för rak på sak..

Jag valde det sistnämnda för diplomatins skull... Med min vanliga tur så vänta hon bara tokvåt på att få det första svaret... men ja, den som lever får se..:P

Pulverdrottningen hade visst fått en leverans av prima vara... Jag föreslog att hon skulle ta med den och gå på bönemöte med fundamentalisten, men hon trodde inte det skulle vara så populärt... Vilket är jävligt synd, för om jag mot förmodan skulle gå på ett bönemöte hade det varit efter lite glada pulver, dessutom har väl de flesta profeter antingen varit sinnessjuka eller höga, så visst tar det en närmare gud..:) Vad jag minns av religionsundervisningen, så satt Muhammed och röka på i en grotta, så att han trodde sig flyga på en matta till jerusalem snackandes med en ärkeängel...  Sen blev han rövarhövding, erövrade sin hemstad för att sen ta över halva världen.... Summa summarum, langaren skulle aldrig sålt rökat till Muhammed..:P

första inomhusträningen på fotbollen idag... den var soft...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0