TV-reparation, underbart väder och GC:s blogg...

De senaste veckorna har det inte gått att få bild till min Xbox. För att lösa problemet gjorde jag det enda raka och köpte en ny komponentkabel till den... men det funkade fortfarande.. Då gjorde jag det jag fick lära mig när jag praoa i en TV-butik i åttan...jag skruva av skalet, blåste lite, och skruva på det igen... Så nu funkar bilden ibland när den själv känner för det..:P

Kom nyss hem från en inomhusfotbollsträning... inte nog med att det gick jävligt dåligt... hemvägen var kantat av ett svinkallt ösregn... Höjdpunkten var när vi blev hånade för att vi var sämst och körde över det andra laget fullständigt... Nackdelen var att det var den enda matchen vi vann på två timmar..:P

Suttit och skrivit på en hemtentamen de senaste dagarna... jävligt missnöjd med texterna jag fått ihop hittills som är omåttligt ointressanta att läsa.. Men det blir lätt så om man ska visa att man läst en bunke böcker... då slänger man bara in en bunke källor på måfå som handlar om ämnet istället för att skriva något som är intresseväckande för fem öre... Sen kan jag alltid citera till ordspråket Som man frågar får man svar. Vill lärarna få in intressanta svar får det fan å mig låta bli att skriva så jävla tråkiga frågor.

GC fick internet häromdagen och startade, troligtvis inspirerad av undertecknad, en egen blogg.... ni finner den på

http://crazyshrimp.blogg.se/


// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0