Utviksmodeller kommer att bli min död..

Att ta bort Slitzkalendern från väggen hjälpte föga... Istället kom den igen, den klassiska frågan:

Tycker du inte jag är snyggare än alla Slitzmodeller?

Jag fattar inte vad jag gjort för ont för att alltid få den illasinnade frågan riktad mot mig? Jag springer aldrig runt och begär att min omgivning ska tycka att jag är snyggare än ditten eller datten det är väl deras åsikt och ska sanningen fram kvittar det mig lika...

Sen fattar jag inte vad kvinnor har emot att andra kvinnor är attraktiva... Det blir alltid ett sånt jävla gnäll på mig för det naturen (och plastikkirurgin) har åstadkommit som medför att andra kvinnor är snyggare och alla män är svin typ...

Tidigare idag visade 1744 några av de inlämningsuppgifter som Fjollan hade skrivit till sina studier på genusvetenskapsutbildningen... Fattar inte att staten kan bekosta såna kvasivetenskapliga utbildningar där det ändå som sker är att bittra flator ältar att män är svin... Jag menar vilket behov finns för den sortens kunskap inom arbetslivet?

Jabba blev lagom frustrerad tidigare ikväll när han insåg att jag bara hade fribiljett till mig själv till kvällens match med FC Helsingborg... och det kan jag väl förstå, att betala 100 spänn för att titta på innebandy måste svida..;) Hur som helst så var ingen mindre än Transvestitknullaren på plats och vi träffa på honom på läktaren... Han hade tänkt satsa på resultatet 6-6 men hade låtit bli... Vi satt verkligen och hoppades på att det skulle bli 6-6 för då hade han missat 30 000 på att inte satsa..;) vid ställningen 5-6 höll vi verkligen tummarna med matchen slutade 5-7 och därmed ytterligare en förlust för FCH...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0