dubbla headshots och omdefinerad offsideregel

Igår var det dags för vår vanliga lördagsplastfäktning... Det som var ovanligt med gårdagens var att båda jag och Chewbacca lyckades med att bli golvade av skott... Först träffade min brorsa mig med ett stenhårt skott mitt på vänsterögat så jag flög i backen... till råga på alla retlighet studsa bollen via mitt öga in i mål.... dubbelt förtret med andra ord...

Sen sköt jag ner Chewbacca med ett likaledes stenhårt skott på högerögat...

Summa summarum var det enda som saknades att Chewbacca sköt snorungen på den enögda besudlaren för att det skulle bli ett äkta triangeldrama... SÅ lyckligt sluta det dock inte...

I och med att jag och Chewbacca ägna för mycket kraft åt att skjuta ner varandra så tog Rockstar chansen att ta hem liret...;)

Eftersom Rockstar skulle träffa ragget... Chewbacca var pank, 1744 skadad och Baloo ställde in, så fick Tempel klara sig utan oss denna lördagsnatt...

Idag dömde jag en oldboysmatch... 1-1 stod det i paus... sen blev ena laget trötta och försökte omdefiniera Offside regeln så att det automatiskt skulle bli offside om andra laget kom fria... Detta gick såklart inte domaren med på så matchen slutade 8-1...

Spana HIF på Dickens sen... Hoppa på god mat och gärna 3 poäng...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0