En äkta innebandyfan, en logisk lösning på en klyscha...

I receptionen på gymmet idag, var jag med om något jag sällan skådat förut... Receptionisten var uppspelt och stressad för att hon skulle hinna med å se FCH spela match... Har hört talas om att vissa fotbollsfan kan få den reaktionen, men det var helt nytt att se någon så engagerad för innebandy...

Efter gympasset diskutera jag och 1744 klyschan om tvålen i duschen på amerikanska fängelser... Då kom en förbipasserande och levererade den logiska lösningen... "ja det kan väl inte vara så svårt egentligen, ser man att någon står med värsta bången så skiter man i å ta upp tvålen... har de inte erektionen så plockar du upp tvålen snabbare än vad de får upp den.."

I övrigt var 1744 försenad så jag sprang mig lagom trött på löpbandet 3 kilometer på 1230 är jag nöjd med tanke på att jag inte höll på att dö när jag steg av..;) Den senaste tidens relativa nykterhet har betalat sig på den fronten iaf..:)

// Mastern

Satt just och gjorde en diktanalys åt brorsan som visst råka få IG på sin... rätt givande uppgift på sitt sätt men det som förundrade mig var att de har så pass avancerade uppgifter på högstadiet... Nu fattas de väl bara att han blir underkänd igen för att att det är för avancerat..:P

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0