Helgjuten domarinsats och lustiga SMS...

Denna dagen har varit helt upp och nervänd på ett mestadels positivt sätt...

Lyckades med att döma en match där båda lagen gav beröm för domarinsatsen och det är väl sånt som helvetet nästan ska frysa till is innan det sker...

Någon spelare undra dock varför idiottacklingen som en spelare gjorde inte renderade rött... och mitt svar "för att ingen blev skadad, och jag skriver ogärna rapport i onödan" tyckte alla var helt rimligt... bättre med ärlighet än med krystade ursäkter liksom..;)

Sen kom nästa helt mystiska händelse...en exflickvän som uppenbarligen missförstått klyschan "man ska sluta när man ligger på topp" och därmed gått och blivit lesbisk efter uppbrottet (sist jag såg henne var hon kortklippt och spelade damfotboll, till råga på allt är hon tokbitter, say no more) hörde av sig via SMS och fråga om jag hade hennes prylar...
Jag svara att med tanke på att jag inte hade sett henne på ett år föreföll det vara osannolikt...

sen kom jag på en fyndig grej och skicka följande SMS... "På tal om att bli av med saker, *Rockstars namn* blev av med oskulden i helgen, skicka gärna ett SMS å gratta honom"  och då fick jag följande svar "Shit vad omogna ni e, Tror du jag bryr mig? Jag är fullständigt likgiltig vad gäller er, men tack för att du svarade när det gällde min grejer"  Bitterhet på hög nivå..

Sen kom jag fram till följande svar "Efter konsultation hos högsta rådet, konstaterades att likgiltighet inte brukar ta form i arga SMS, där man betonar att man inte bryr sig. Kom in i matchen! :) " 

Olyckligtvis var inte svaret på detta SMS tillräckligt bittert för att det skulle vara underhållande..;)

I övrigt lyckades HIF spöa Hammarby med 5-1 och Kienast gjorde mål... upp och nervänt var ordet..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0