Inga nyheter är inte nödvändigtvis goda nyheter...

På engelska finns ett talesätt som säger No news is good news men jag är skeptisk till dess giltighet... Den senaste tiden har det inte hänt ett smack och det tråkar ut mig till oändligheten...

Igår satt jag och Rockstar å spelade å degade osv... Vi diskuterade huruvida vi skulle ringa med Transvestitknullaren och Co. När den liraren är med slutar det oftast illa, men man får bra bloggmaterial (och om man vore beteendevetare material till en hel konferens)  När vi till slut kom fram till att det var en bra person att kontakta gick han inte att få tag på..

Efter att långt om länge suttit å spelat, lyssnat på musik etc... kom vi fram till att stan lika gärna kunde göras... På tok för sent och på tok för nyktra bar det av ner på en liten barrunda... till att börja med gjorde vi premiär på Bakom vilket överträffa förväntningarna med tanke på det gratis inträdet... sorgligt nog stängde stället vid ett och vi hade gjort entre kvart i ett så vår tid på dansgolvet blev begränsad..

10 i ett kom det tillråga på allt in en bunke transor på stället, så hade Transvestitknullaren varit där, (och varit lika full som han uppenbarligen var i Thailand) hade det kunnat hända saker..:P

Efter Bakom traska vi runt ett tag till... konstaterade att stan inte verkade innehålla vare sig intressenter eller folk vi kände så vi begav oss av hemåt igen... Typisk oinspiration med andra ord... Hellre lite konflikt än att det inte händer ett smack (sen kanske man inte vill bli yxhotad eller liknande för den sakens skull..:P)

I övrigt var jag och dömde en match på lördagen... ena lagets tränare gnällde hela tiden vilket fick konsekvensen att andra laget hyllade domarinsatsen troligtvis på grund av att de ogilla mig mindre än motståndarlagets pinsamma pajas till tränare...

I Chewbaccas frånvaro stod väl lördagens plastfäktning mellan mig och Rockstar...Jag tog hem det hela denna gång och fick revansch för den nesliga förlusten senast...

Passa även på att läsa en skolbok... 1744 tycker att läraren som författat boken är en förbaskat tråkig träbock... Jag har väl inte riktigt hållt med men efter ha tragglat mig igenom det sömnpillret till bok så kan konstateras att han är förbaskat tråkig som författare iaf

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0