kärlek fram tills första ögonkastet, uppflyttning och nerflyttning

I fredags var det dags för en hård kväll för första gången på ett bra tag...

Beställt till kvällen var lagligt knark från www.smartdrugs.se som Uppdrag Granskning hade haft ett långt antipropagandaprogram om veckan innan...

inbeställt var sidans lagliga kokainkopia och dess lagliga ecstasykopia... Kokainkopian var helt värdelös, blev bara irriterad av den... men sen var det dags för Ecstasykopian... och det var fina grejer det.. Efter en dos tokdominerades 1744 (som inte är lika drogliberal och inte ville röra leveranserna) ut fullständigt på Fifa 2008, jag vann med några matcher med 10-0 och till slut lacka han ur och slängde kontrollen i ren frustration...

Väl ute på nattklubben var Rockstar både avslappnad och speedad samtidigt (en jävla skön känsla faktiskt) och brudarna flockades runt honom på dansgolvet... Det hade kunnat vara kärlek men magin bröts så fort de såg hans stenade blick...;)

Undertecknad var enbart hyperaktiv och överdrivet utåtriktad vilket Chewbacca sammanfattade med "Alltså det ser ut som han pratar med tjejerna och raggar på killarna typ"

Baloo som var nykter och allt lyckades med att äckla mig genom att hångla med den fetaste och äckligaste brud jag skådat... jag sprang dit och försökte prata honom tillrätta med orden "Nej för fan, inte henne, ta vem som helst utom henne" men det hjälpte föga... Efteråt sammanfatta Baloo det hela med "Fan hade kunnat dra med henne hem å knulla om hon inte hade börjat hångla med en äcklig dvärg sen"

Igår vann HAIS A-lag med 15-2 (!) och blev därmed uppflyttade till sexan... Idag förlorade B-laget med 1-7 och åkte därmed ner en serie... med andra så gick det precis tvärtom mot förra året då A-laget åkte ner och B-laget gick upp..

Jag deltog i dagens match, och gjorde nog en av mina sämsta matcher för säsongen... hade inte många rätt men de hade ingen annan att byta in... Blev nästan målskytt till ett riktigt snyggt mål dock... Skulle slå ett inlägg och bollen toucha en täckande spelare så det gick i en båge över målvakten och träffa ribba... Så jävla snyggt om det hade suttit....

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0