minst dålig i backlinjen...

Igår var det dags för ytterligare en B-lagsmatch... den som följt bloggen eller läser tabellerna på skåneboll inser att detta sällan slutar lyckligt...

Så var det även igår... Jag lyckades med att vara minst dålig i backlinjen då det inte var en fyrfilig motorväg på min kant... De gånger jag fick bollen var det dock en träbensprecision som fick Sveriges uppspel mot Albanien i lördags att framstå som kirurgiskt precis i jämförelse...

Målvakten blixtrade till vid ett fåtal tillfällen och räddade vissa skott... För att se till han i vanligt ordning inte skulle kunna ges ett godkänt betyg från någon vettig människa kompletterade han dessa räddningar med att släppa in lösa skott från halva planen...

DSF lacka visst ur för att jag la på vid fredagens odrägliga fyllesamtal, men ja de flesta normalt funtade människor lägger nog på om någon ringer ens mobil insisterar på att prata med ens polare som inte ens är i närheten för att övertala denna människa att släpa sig till Ängelholm mitt i natten... Borde skicka DSF och SPT till en öde ö utan mobil och Internetuppkoppling... i värsta fall tar de sig dock tillbaka till civilisationen och då vore väl mina dagar räknade..;)

Om det vore presidentval idag, skulle jag inte kunna räkna med att ta hem flest kvinnliga röster, kom å tänka på ett citat från en Wallander film  Wallanders kollega "Är du säker på att du ska göra detta, det är trots allt Skånes populäraste man du bråkar med" Wallander "Ja men jag kan väl kandidera till Skånes impopuläraste man, så det tar väl ut varandra"

Sen vet jag inte vem som är Skånes populäraste man och varför jag skulle bråka med denne...;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0