Rockstars ragg...

Igår var det Drakens gymcomeback... Där lyckades vi slå någon slags rekord i sölighet... vi kom till gymmet 1630 och lämnade gymmet 1930... under tre timmars vistelse på gymmet hann vi med sex övningar, ett snitt på två i timmen..;)

Eftersom dagens B-lagsmatch var inställd så beslöt vi oss för att ta en städad runda på stan... Eftersom städad runda på stan är synonymt med kräsenhet som ger en rätt hög passivitet finns det sällan att smack att rapportera efter en sådan runda...

Den enda händelse värd namnet var att vi introducerades till Rockstars ragg..

GC hade tidigare berättat vem det var (en som gick i min parallellklass på högstadiet) men detta hade inte väckt några minnen... hur som helst jag kände igen när jag såg henne...

Mitt utlåtande till Rockstar var att hennes utseende var typisk tredjesortering... de vill säga småsöt utan att vara spektakulär på något som helst sätt... så jag rekommendera honom att satsa om personkemin funka, för var verkligen ingen å skämmas över...


En annan sak jag har funderat på är hur coolt det vore med ett eget allstarsemblem i med svart bakgrund och guldtråd att ha på kavajen...min konceptualisering av detta var en triangelsköld i flankerad av två flammor på vardera sidan... i varje flamma ska det stå ett "A"... I mitten av skölden ska det vara en absinthflaska... ovanför flaskan ska det vara fyra stjärnor.... till höger om stjärnan ska det vara ett shotglas och ett spelkort med spader ess... till vänster om flaskan ska det vara korset och svärdet...

i min tanke är det jävligt snygg men med tanke på att ingen av oss kan rita blev det jävligt fult på papper...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0