Dagens horoskop, vilken tolkning ska man välja?

I förmiddags var jag några timmar på stranden med Chewie.

Då passade han på att läsa upp dagens horoskop för mig "Du kommer att få erfara minst en besvikelse idag!"

Nu i efterhand kommer jag å tänka på två saker som horoskopet kan stämma in på

  1. Att jag jobba på Schenkersanstalten istället för att grilla lax. Var fett sugen på att äta grillad lax med CR-s specialkryddning idag.. istället blev det sot och damm på schenkersanstalt... ingen remarkabel besvikelse dock!
  2. Att mina sexdrömmar på sistone istället för att handla om  mig och en bunke superbabes har bestått av flashbacks från diverse faktiska ragg. Jag menar sin sak att verkligheten består av en rad tråkiga brudar som medför noll i glädje, stimulans och minnesvärdhet. Men när drömjävlarna inte förmår bättre är det skandal! Skärpning drömjävlar!
Med all tänkbar logik är alternativ 2 det mest rimliga!

Sen med tanke på att han också är vädur vore det kul å veta vilken som var hans stora besvikelse med dagen, men att ta reda på det får bli ett framtida projekt!

I morgon blir det middag hos föräldrarna istället för deltagande i kommunisttåg! En bra deal för alla inblandade parter!

// Mastern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0