En helt ny nivå av stördhet!

Ibland så gillar vissa inte personer hur de beskrivs i bloggen. Den vanliga reaktionen är då arga SMS där jag kallas för mytoman eller dryg knöl osv. Ibland överreagerar personerna och ibland är reaktionen rimlig och de får min ursäkt. Men som sagt så brukar det gå till.

Om man inte står omnämnd som "Dumskallen" (se inlägg sen i början av december för att se hur personen i fråga framställs). I december väcktes jag på nätterna av en massa anonyma samtal tills jag tog tag i eländet och ringde in till polisen och gjorde en anmälan. Sen slutade luren pipa om nätterna vilket ju så klart var skönt. Misstänkt för dessa dåden var Dumskallen eftersom samtalen började samma natt som jag dissade en returmatch med henne på ett troligtvis ganska nedlåtande sätt!

Hur som helst, nu ett halvår senare så hörde hon av sig till Chewbacca med påståenden om att jag hade gjort henne på smällen. Detta föreföll helt orimligt med tanke på det är fysiskt omöjligt att bli på smällen via oralsex, sen det faktumet att hon hörde av sig till Chewie och inte till mig, stärkte ju orimligheten i påståendet.

Tråkigt nog hade jag rätt hög feber inatt, och feber i kombination med obscena påståenden, ger en väldigt svettig och obehaglig känsla som man gärna kan vara utan!

Idag var det dock dags att konfrontera fanskapet och till slut framkom det att hon hittade på hela denna soppan för att jag enligt henne snackat skit om henne för ett halvår sen och var kass i sängen. Personligen föredrar jag när bittra tjejer säger det i sitt första SMS än i sitt femtonde men så är det som sagt skillnad på  normala bittra tjejer, och svårt störda bittra tjejer!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0