Ett missförstånd måste ha skett!

Tidigare idag fick jag ett obscent långt SMS från Draken med en bitter underton om att jag helt omotiverat försökte framställa honom som en toffel. Man känner sig själv bäst sägs det, så för mig och alla andra som missförstått honom, är det ju bara att beklaga vår dåliga människoinsikt!

Ett annat missförstånd har också skett idag. För en svart vårjacka av märket Divided i storlek 42 har hängt hos mig sen i höstas utan att någon hämtat den. Att det inte var en herrjacka kom jag på häromdagen när jag tänkte att det var lika bra att testa den, men överhuvudtaget inte fick på mig eländet. Vid ett samtal med Chewie gav han förslag på vem Jackan kunde tänkas tillhöra. Jag skickade ett SMS till tjejen i fråga och kollade svaret plingade till med ett argt SMS: "Jag har verkligen inte storlek 42, vilken förolämpning!" Lyckligtvis formulerade jag det första SMSet med värsta brasklappan " *Chewies namn* tror att jackan är din"

Sen spelar det inte så stor roll egentligen, har man inte sett människan på ett halvår kan man nog leva med att hon är småbitter ett tag..:) För att bli av med jackan säljer jag den därmed till lägstbjudande..:)

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Läsare

Vilka var de två snygga blondinerna Mastern dansade med på Cardinal? SVAR KRÄVS!

2009-04-10 @ 03:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0