gratis är gott!

De senaste dagarna har mitt monologhumör inte varit toppat. Det är det fortfarande inte men skadar inte att uppdatera läget för det!

I måndagskväll var jag å spana Hockey hemma hos Chewie. Av någon outgrundlig anledning fick Tre kronor stryk av Lettland å jag losa en hundring på oddset. Lyckligtvis lyckades jag fjäska till mig en hårklippning av CR så slapp sponsra Turkiets BNP med ett par hundralappar.:)

Tisdagen var allmänt seg, var fortfarande småkrasslig så banga fotbollsträning för att hänga med Baloo istället.. Olyckligtvis hör han till den kategori av mänskligheten som inte sett charmen med Champions League så blev att kolla lökiga TV-serier.

Idag sega vi vidare med vår magisteruppsats, trots obefintlig arbetsinsats från alla inblandade parter verkar det gå framåt! Chill!

Sen blev det gymmet med Chewie och sen hem till honom och kolla hockeyn för att suga ut hans skafferi (som tack för alla tidigare år!) Givetvis visar det sig att HIF gör en toppmatch och att jag spanat käppakrig istället av ren snålhet. Kändes dumt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0