Mastern 0 - Ödets illvilja 4

Min nyktra svit höll i sig i en och en halv vecka. Sen råkade jag träffa på Brajaren i korridoren med sidekicks från Stockholm. På något sätt lyckades jag få ihop en gynnsam deal som gav mig fritt tillträden till Brajens spritförråd hela kvällen. Det negativa med den denna deal var att kvällen blev groteskt hård!

Att Mastern var dirigerad mot katastrof  märktes ganska tidigt. Bland annat lyckades jag få en snygg sak intresserad på Brajarens fest och lyckades fixa nummer och allt. Fallet kom när jag kom på det ödesdigra beslut att bjuda in henne och hennes väninna på Xbox duell hos mig. Hon var uppenbarligen av det pedantiska slaget, och blev förskräck av det allmänna stöket hemma hos mig och sprang och gömde sig. 

Mastern 0 - Ödets illvilja 1

Några mordiska groggar senare bar det av mot av mot le Cardinal (Brajen min spritsponsor blanadade fan värre än Chewie) Av någon otäck slump började jag grovhångla med någon fet och ful sak. Om det var mitt överjag eller någon välvillig vän som räddade mig från ett värre öde vet jag inte, men tur var det!

Mastern 0 - Ödets illvilja 2

Sen hände det enligt mina minneskällor inte särskilt mycket. men enligt en bloggkommentar "Vilka var de två snygga blondinerna Mastern dansade med på Cardinal? SVAR KRÄVS!"

Här lyckas man få credit hos sin omgivning men är för full för att komma ihåg vad man gjort. Attans jävla skit!

Mastern 0 - Ödets illvilja 3

Sen hamna jag i ett fyllebölerihumör. Direktören som var på plats var den som råkade illa ut! Sånt är så jävla skämmigt! Jag skäms inte för det jag sa, de var bara standardböleri, men däremot skäms jag för att jag drog in någon oskyldig i mina fiktiva problem. Inte sånt någon som har en kul utekväll vill höra.

Men Direktören som redan har sina kvinnofront tryggad verkade ta det hela med ro, och avslutade kort och gott böleriet med "Jag bokar in söndag eftermiddag på min soffa om du vill böla loss om något, nu ska jag dansa med några polare!" Men det var efter att redan ha utstått det tråkiga böleriet i en kvart! så istället för att göra något vettigt försurade jag Direktörens kväll i en kvart, synnerligen kasst!

Mastern 0 - Ödets illvilja 4

Det var allt

// Mastern


 

Kommentarer
Postat av: SweGizmo

:D

2010-08-19 @ 23:23:20
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0