höga mål eller dålig fokusering?

Var inte alltför pigg när jag begav mig av till HAIS klubbstuga för att som Björnen beskrev det "Äta bullar och plocka bort lite skräp". Min första insikt var att det remarkabla faktum att Björnen himself inte var närvarande utan att hade smitit undan med arbete som bortförklaring. Fascinerande att personen som lurar dit alla själv smiter. :)

Sen visade det sig att vi förväntades göra mycket mer än att bara plocka bort lite skräp vilket sänkte arbetmoralen till Enteknivå där fem personer satt och solade mest och två slet. Eftersom man ska göra det man är bäst på, bättrade jag säkert på min bränna en del. ;)

När vi sent omsider var färdiga med våra sysslor, (tveklöst hade den obefintliga arbetsmoralen sin påverkan) så lira vi lite för att avsluta med en straffsparkstävling. Där lyckades jag med den makalösa bedriften att dra bollen högt över tre straffar i rad. Om det ska tolkas som att jag siktar högt eller som en extrem brist på fokusering får läsaren själv avgöra!

Eftersom det uppenbarligen vilade en förbannelse över mina skor så beslöt jag mig för att ta premiär för ett par jag köpte i reserv på januarirean när jag senare på dagen lira boll med en bunke polare (4 mot 4 matcher). Min brorsa fick låna mina vanliga skor och var mindre lyckad, jag å andra sidan var inte heller särskilt bra men det räckte i alla fall till för att vinna båda matcherna. Så det får bli de nya skorna ett tag så jag finner formen.;)

Slutligen gratuleras DTP för sin premiäromgång i fyllecell!

// Mastern

Kommentarer
Postat av: D"S"P

DTS premiär omgång i fyllecellen finns de fantastiskt mkt att berätta om, fråga hnom sjölv!

2009-04-19 @ 02:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0