nära skjuter ingen hare, städning, och oväntade besök.

Igårkväll spanade jag Champions league. en bit in på andra halvlek var jag jävligt nöjd med resultateten (ledning Liverpool och ledning Bayern) då mitt odds var på väg att gå in. men sen sket det sig så istället för plus ett antal hundra gick jag minus 80.. life is a bitch, men som de säger, nära skjuter ingen hare!

Idag vakna jag till liv och insåg att jag de senaste dagarna varit alldeles för bölig över att jag inget haft å göra, samtidigt som jag låtit bli att styra upp något som jag borde gjort för längesen. Städa min svinstia till lägenhet. Med denna insikten var det bara att styra upp, fyra timmar  städning senare insåg jag hur mycket mer som egentligen borde göras, men där hade all sug att städa försvunnit. Men slipper i alla fall titulera min lya för svinstian ett tag framöver, alltid något!

GC var för övrigt förbi tidigare idag och sponsrade med lite grejer från fabriken där han jobbar, i form av pulver som man kan baka muffins av, inget ont om såna men såserna från JB-s jobb tar fortfarande hem förstapriset i "sponsring från andras jobb" tävlingen.

Dagen har även innefattat dömning av ett P11 lag.. Fett bull och sjukt olönsamt egentligen, men lite får man väl ställa upp för föreningen man spelar i, särskilt om man inte har något annat för sig!

Slutligen gjorde Direktören det något oväntade valet att ringa och bjuda över själv vid halv 11 på kvällen för en grogg och ett snack. Bland annat låna han hem några Miami Vice säsonger och fick mig att lova att om han strök med, så skulle jag slänga med Miami Vice boxen i hans grav. ;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0