En längre tripprapport!

Ja eftersom ni klickat er in hit så antar jag att ni vill ha en längre rapport av kvällens teman: Nu kör vi!

Closed eye visuals

  • Varje syratripps hallisar brukar börja med ett kraftigt ljussken från ett regnbågsspektra som gör det svårt att blunda, men blundar man inte ser man inte något, småstörigt men varar sällan särskilt länge. Sen följer det vanligtvis en massa sekvenser direkt hämtade från datorspel man spelat nyligen, som att hjärnan kalibreras för hallisar typ. I afton var det DOTA-sekvenser som stod för kalibreringen.
  • Big Bang och universum var ett övergripande tema reste i tiden både framåt och bakåt och såg universums födelse och död typ. Ibland zoomades bild i något enormt så att jag såg celler i min egen kropp och till med atomer. såg verkligheten ur både makro och mikroperspektiv helt enkelt
  • Vid en mängd tillfällen såg jag världen i olika spektran, Matrix var väl det som påminde mest men även vissa av de spektran som predatorn ser världen i i AVP 1 och 2 förekom. Matrixspektrat och den vanliga synen var helt klart dominerande spektrum.
  • Egomaxning: Såg mig själv som en stor ledare för massorna i både forntid, nutid och framtid. Detta manifesterades i forntiden med att jag stod på toppen av ett altare på ett berg och såg ett landskap med tidstypiska monument av mig och min storhet. I nutiden satt jag i ett penthouse på en skyskrapa medan jag i framtiden satt på ett rymdskepp. Uppenbarligen var jag en god ledare för massor såg upp till min som en gudomligt och inte som något att frukta
  • Egomaxning^2: från en ledare som ses som en gud, till en faktisk gud är steget inte så stort så satt i guds högteknologiska kommandocentral och kunde se och påverka varje människas enskilda öde, eller för den delen hela mänsklighetens efter tycke och behag (kommandocentralen hade zoomfunktion praktiskt nog)
  • Böleri: Såg mig själv böla samt även några tjejer som jag sårat böla på grund av mig. Klart mest framträdande var den exflickvän som i senare historiebeskrivning omskrivits till "Den otäcke" men va fan, är inte alltid världens lättaste sak att ha en sund relation baserad på ömsesidig respekt med sina tidigare älskarinnor...;)
  • Böleri^2 Såg en tjej som bölade så mycket så att hennes hjärta bokstavligt talat brast. Det blev rätt blodigt en stund där med andra ord!
  • Snygga och lättklädda utvikstjejer passerade förbi några gånger i olika sammanhang, hände aldrig något sexuellt dock. Attans!
  • Dagens flummigaste var den medeltidsliknande byn, befolkad av människoliknande delfiner.
  • Givetvis såg jag även en del landskapsbilder från olika delar av världen, ganska ointressanta så här efteråt dock.
Open eyed visuals:
  • Funderade ett tag om den sure, fete och fule kinesen var en hallis, konstaterade dock att så tråkig fantasi har jag inte utan den glädjedödaren fanns på riktigt
  • Kändes som att min toalettstol var arg på mig och ville ta en tugga när jag stod och ansträngde mig för att träffa rätt, så jag såg till att skynda mig tillbaka till sängen istället!
Övrigt:

Vill fortfarande sexa med någon under en syratripp. Helst ska den fysiska orgasmen infalla samtidigt som trippen slår hårdast. Att se in i ljuset och se diverse gudar flimmra förbi samtidigt som man får orgasm av sexet låter på pappret som en sjukt nice grej. Intresseanmälningar ta emot på MSN eller min mobil. Utseendet är av mindre betydelse eftersom vi troligtvis kommer blunda och befinna oss i våra fantasivärldar ändå.. ;) Den ende tjejen som var inne på MSN när jag nyktrat till, tyckte INTE att idéen lätt lockande. :S

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Tanne

hmm, väldigt intressant, alltid velat testa lsd. Haft bra erfarenheter av svamp däremot, mycket bra! ;O

2009-09-01 @ 04:01:58
Postat av: Mastern

Kör på det lagliga alternativet DPT istället, som används av indianer för att se sin gud.

2009-09-04 @ 13:46:05
URL: http://mastern.webblogg.se/
Postat av: Tanne

DPT har jag också testat. Det var väldigt intense men väldigt roligt!

2009-09-05 @ 15:27:11
Postat av: Elvira Holmberg

Kan nån hjälpa mig hitta en bra erbjudande på skor ?

2012-11-24 @ 12:15:42
Postat av: Jenny

Jobbade han på Nestlé? Spara upp till 50% på resor världen över hos Hotels.com

2012-12-04 @ 13:03:46
URL: http://bit.ly/HotelscomSE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0