Arbete och resor...

Igår var det dags för oinspirerande lådplockning igen... Jävligt oinspirerande men det glädjande i kråksången är att det genererar pengar.. En sak störde mig dock... När jag frågade om det fanns arbetspass även idag så svara det "Det vet vi inte men var beredd på att vi ringer" .. Så jävla störigt när man inte vet vilket, vaknar man tidigt på morgon som av någon automatisk inställning och så får man inte ens betalt för eländet... Sug!

Idag ringde morsan mig och frågade om jag ville följa med henne och brorsan till Dublin  mellan söndag och tisdag.. Resan skulle väl allt som allt gå på 2-3 tusen per skalle med mat och så vidare... Nu var hon dock sugen på mitt sällskap så fick rubbet mot att jag gav henne en tusenlapp... En klassisk Win-Win situation: Jag får se huvudstaden i ett land jag aldrig besökt förrut och morsan får sällskap! (jag hade inte pröjsat 2-3 tusen för den delen)

Ikväll var Rock Star och Jabba förbi med några bira och värmde upp inför en Rockkonsert med Sonic Syndicate... Hade de satt in en omfattande övertalningskampanj hade jag kanske följt med eftersom priset inte var orimligt... nu försökte de inte ens, och då var jag inte tillräckligt intresserad..

I övrigt är detta en skön kväll.. Och värmen strömmar från mitt ansikte, måste var het ikväll men det vet läsaren ingenting om..:D

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0