Baloos återkomst och dans till max...

För att kompensera den bristande gymträningen den senaste veckan slängde jag in dubbla pass innebandy i helgen.. Gick segrande ur båda dusterna, men den lördagens lir var mer speciellt eftersom det innehöll Baloos comeback på innebandyplan.. Särskilt Tomten var fascinerad av denna comeback och ägnade sig åt att föra en två timmars monolog med den comebackande björnen...

Tomtens orala diarre berodde troligtvis på det faktum att det första han gjorde när han dök upp hos mig var att öppna kylen och utropa "Får jag ta några klunkar sprit" med det givna svaret "Ge fan i min sprit unge" .. Varpå han tog flaskan och började klunka ändå... ja men va fan gör man åt sånt liksom?

Sen samlades jag, Baloo, Chewbacca och Rock Star hos mig... Ms Andersson hade utlovat kvinnliga förstärkningar men var "bakfull"...  De var helt okej ändå, även om det svårligen kan kallas för fest om fyra snubbar spelar TV-spel och smådricker (för mig var det en medveten strategi att dricka med måtta, för att undvika fyllebitterhet, den funkade alldeles utmärkt!)

Sen lite innan ett bar det av till Cardan där vi körde en inofficiell "vem orkar dansa längst?" tävling.. Chewbacca kastade in handduken vid 3 och stack hem, Baloo vid 4, jag vid halv 5 och slutligen Rock Star körde hela racet ut och var där tills stället stängde vid 5...

"Mirakel sker!" tänkte jag när en snygg brud började dansa med Baloo och hennes ännu snyggare polare dansade med mig... men icke...

end of transmission

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får påpeka att de båda dansa med mig tills du vaknade ur din trans och joina hehehe

2009-02-22 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0