Ett kryss på listan eller en genuin upplevelse...

I morgon bär det av till Dublin med morsan och brorsan... Kommer denna resa generera en genuin upplevelse eller enbart medför ett kryss till på listan över städer och länder jag besökt? Om några dagar får vi svaret...

I övrigt kan sägas att visa saker känns rätt tidlösa, eller tid och med går i fel riktning... Igår ladda vi ner Baldurs Gate: Dark Alliance som jag och Chewie spela i en cirka 7 timmar och hann klara cirka en tredjedel av... Men redan 2006 satt jag och Draken och spela igenom hela Baldurs Gate: Dark Alliance 2.. Utveckling åt fel håll med andra ord..

Under dagens fotbollsträning så var de flesta fruktansvärt slöa och dåliga, och sorgligt nog var jag inget undantag... Sen råkade jag stämpla en kille på träningen så han lacka ur och försökte skjuta ner mig (jag hann ducka).. I omklädningsrummet efteråt såg jag ett lagom mysigt sår på hans fot vilket gav mig full förståelse för hans vrede..

En sak jag inte förstår är annars varför man blir så jävla trött efter en träning mitt på dagen.. Tycker man känner sig sömnigare och tröttare efter en träning mitt på dagen än vad man gör efter en träning på kvällen.. Dock blev det ingen tupplur idag, eftersom morsan fyllde år, så släpade mig dit, åt och träffade syskonen istället!

Rapport om Dublin kommer om några dagar.. Håll tillgodo!

// Mastern

Kommentarer
Postat av: anonym palstfäktare

Lunkan! Du är en fantastisk människa och jag vill bara tala om för dig vilken stor kärlek jag hyser för dig som person samt för din blogg då jag anser att det är lika fantastiskt varige gång man äntrar denna sida och får läsa ett nytt inlägg. Hade man kunnat sätta på en blogg hade jag definitivt satt på Lunkans blogg och jag tror jag kan tala för alla palstfäktare i hela HBG-stad då jag säger att Absinthallstars är något av en kult-blogg som alla bör läsa och något som borde införas i den allmänna skolan i ett nytt ämna som ska heta "Lunkunskap" där man då får lära sig allt matnyttigt om dig som person, samt om personerna man får lära känna i bloggen så som Chewie, DOT, Draken, Tysken och självklart Den feta plastfäktaren samt transvestit knullaren.



Nu känner jag att jag inte längra kan kontrolera mina känslot länge utan kärleken till dig blir snart för stor och postar jag inte detta inlägg snart kommer jag få hyberis och skriva hyllningsord till dig hela natten, vilket iofs icke vore något negativt men det skulle tyvärr inte gynna mitt tangentbord då detta redan befinner sig på pottan om man nu vill använda de gamla uttrycket.



DU ÄR EN FANTATSISK MÄNNISKA! SLUTA ALDRIG BLOGGA!

2009-02-15 @ 01:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0