Målsinne och pauser...

Under dagens Stampusinnebandyn hade jag en sjuk målkänsla och teknik vilket gjorde att jag var den ende som vann alla matcher... Vanligtvis är jag knappast den bäste spelaren där, vilket är desto anledning att vara nöjd när det väl rasslar till..

Rock Star hade visst blivit inspirerad till att skriva en massa flummiga dikter av fredagens händelser, och har utlovat att jag ska få läsa mästerverken när han är färdig... Personligen så var den enda inspirationen jag fick av fredagen att ta en paus från flaskan och påsen och hänvisa till brist på motivation.. För om motivationen saknas är det ju dumt å hålla på, kostar bara pengar och ohälsosamt... Då kan jag lika gärna fokusera på att jaga bollar av olika former, vilket är både billigare och nyttigare..

Hur länge denna paus varar har jag inte bestämt men vanligtvis brukar mina nyktra perioder ta slut efter några veckor eftersom de nyktra helgerna framför datorn är rätt långtråkiga.. ;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0