Masterns tjänster uthyres..

Läste i aftonhoran om en kille som hyrde ut sig själv som dejt på alla hjärtans dag... 500 spänn i timmen skulle han ha för besväret... För att inte verka som allt för slampig betona han i artikeln att han enbart en dans och en kram...

Jag ska här överbjuda denna garanti... Om en fräsch kvinna i lagom ålder pröjsar mig 500 spänn i timmen för en dejt ger jag sexgaranti och allt (som en gratis bonus för att inte bryta som sexköpslagen)  Om en gammal kärring eller en bög är sugen att pröjsa 500 i timmen för mitt sällskap så garanterar jag å andra sidan inte mer än den jävla dansen...

På tal om sexköp så registerade jag mig på bodycontact tidigiare idag, på Chewbaccas och Baloos rekommendation... Det första som hände var att en gammal bög ville köpa sex... Verkar vara en jävla lovande sida... Baloo meddelade senare att han hade avregisterat sig igen, eftersom det bara var bögar som ville köpa sex, eller gamla kärringar som ville ha det gratis, som hörde av sig till honom, så sannolikheten för succé är låg..

// Mastern
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0