pajade lås och svar på kommentar...

Idag gjorde jag en föga efterlängtad gymcomeback... Chewbacca kollade konstigt på mig när jag föreslog gymmet nio på kvällen och ville inte alls följa med, men det är smällar man får ta..

Hursomhelst så verkade detta koncept jinxat för det första som hände var att jag låste in mina nycklar.. lyckligtvis hitta jag en nisse som jag kunde låna mobil av, så jag ringde supporten och fick reda på var de förvarade bultsaxen, så hänglåset gav snabbt vika... En tråkig timme senare var jag färdig vilket föranledde ett gympass höjdpunkt... Bastun!


Även fått in en kommentar på föregående blogginlägg från signaturen Upprörd läsare

"Mer info måste ju ges vid sådana här händelser! Bild är önskvärt. Varför inte en Kalender över alla "missar"?"

Svar: Den dagen jag har fått ligga med tolv överjordiskt vackra kvinnor, lovar jag att publicera en kalender!

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0