Torkan bruten...

I fredags natt funderade jag på om torkan skulle bli lång, och vilka heliga syften jag skulle uppbringa om jag inte drevs av köttsliga lustar..

Igårkväll var det färdigfunderat... En tjej som kallade sig själv Mangon (och kallar man sig själv för ett så udda namn, så behöver jag ju inte komma på ett ännu mer krystat till bloggen) bjöd nämligen över sig själv... Lite lustigt i sammanhanget är annars...

Mangon: jag vill gärna träffa dig i veckan.
Mastern: Ja vi kan väl ta en fika eller något?
Mangon: Jag kommer hellre hem till dig och sover över!?
Mastern: Ja det går väl också bra...

Sen kan historien för all del göras längre med en massa bakgrundsfakta och sånt... men det känns inte så relevant å ta upp i nuläget..

Gratulationer till Mangon som med största sannolikhet utses till Miss Februari 2009, det är inte illa pinkat..;)

Ja då har man fått nuppat, då fattas bara Klassikern så kan detta bli en jävla bra vecka... till helgen får vi se om det blir klassikern eller plastgitarr..:)

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Upprörd läsare

Mer info måste ju ges vid sådana här händelser! Bild är önskvärt. Varför inte en Kalender över alla "missar"?

2009-02-25 @ 15:34:37
Postat av: Miss augusti

Men hallå eller?! Du får ju säga om hon blev de eller inte :P

2009-03-01 @ 21:18:46
URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0