Udda jobb och en plastig mästare...

På bodycontact fortsätter de udda jobberbjudandena att strömma in... Häromsisten var det någon som ville erbjuda mig jobb som Gigolo för fotfetischister... Mitt svar på denna förfrågan var "jo men visst, hittar du några kvinnor som är villiga att betala för att kyssa mina fötter, så kan jag väl leva med det".. Nu var det uppenbarligen mest män som var aktuella och då var ju jobbet föga intressant längre..

På tal om fotfetischistgigolos tycker jag att Direktören skulle satsa starkt på att bli det... Med den jävla odören som kommer från hans fötter, övertygar han nog en och annan att finns mer attraktiva saker än fötter att tända på... Annars hade en klockren tidningsrubrik varit "Fotfetischist avliden, av Direktörens fotsvett" ;)

På Stampusinnebandyn i söndags hade jag en killing spree och stänkte in mål så att mitt lag vann 8 matcher på raken (de vill säga 40 minuter, vi körde segraren står kvar) Efter dessa 8 matcher var vi halvt avlidna av bakfylla och allt, å vann inte många fler men ändå.. Fotbollen har däremot gått jävligt kasst på sistone.. men den gick å andra sidan bra ett tag i december.. så det varierar väl skulle jag tro..

Tydligen så får de flesta ont i benhinnorna av Laröds hiskeliga plastmatta! Tråkigt när det blir så, för man kan ju inte springa ordentligt när benhinnorna värker så det blir sämre tempo och intensitet än vad det blir på en vanlig gräsmatta.. men ja man kan inte få allt, och man slipper skrapa upp hela benet som man gör när man spelar på grus... Ajja förhoppningsvis blir de nya moderna plastmattorna färdiga vid olympiafältet snart, och då jävlar..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0