Under stjärnhimlen..

I natt tog jag en lång promenad genom staden och begrundade stjärnhimlen... Vanligtvis hör inte detta till mina sysslor, men variation förnöjer...Tyckte dock det var lite synd då det är nästintill omöjligt att betrakta natthimlen ordentligt inne i en stad med alla ljuskällor som slår ut stjärnljuset... Sen blev jag jävligt sugen på att ligga i en bubbelpool och betrakta stjärnhimlen någon dag... Så om någon har en sådan att låna ut är jag idel öra.. (ingår kall cola, så är erbjudandet extra lockande)

I övrigt har jag lyckats med att jobba två dagar på schenkers i rad utan å bli bitter, det är stort och ett tecken på inre harmoni..

Även varit hemma hos föräldrarna och fixat så brorsan fick TV på sitt rum och lagat en datormus, man känner sig alltid lika sjukt teknisk varje gång man äntrar föräldrarnas hus i Gtorp och löser deras tekniska problem..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0