Dubbla träningar efter en bakfylla...

Igår var en såndär kväll när en massa folk dök upp hos mig av en slump typ, vilket samlade gänget.. Under vissa omständigheter hade man blivit jävlig frustrerad av att det dyker upp en massa folk oanmälda, men igår hade jag inget bättre för mig så det var bara skoj...

Under kvällen ägnade sig GC och Rock Star åt att se världen ur nya perspektiv Även jag och Chewie försökte ett tag, men vi saknade fantasi till att verkligen göra det, så jag, Draken och Chewbacca drack fulsprit blandat med läsk istället. Slutligen kom Paperboy förbi med kakor och spöa mig i FIFA 2007... Att jag fick stryk i FIFA 2007 av Paperboy kunde han tacka Chewbacca för.. För när det stod 1-1 i matcher och jag hade friläge så dök Chewie upp som gubben i lådan och blockerade teven eftersom han ansåg att borde dricka en horribelt stark och äcklig grogg för att komma ifatt hans promillehalt.... Det hade jag inget större intresse av, men då drog han ner byxorna och visade sin bleka och håriga röv och vägrade dra upp byxorna förrän jag druckit...

Av två onda ting valde jag att tömma bägaren med gift han hade ställt fram i min ära... efter denna bägare tappa jag fokus på spelet, så Paperboy tog hem liret med 2-1 i matcher och stack hem medan han låg på topp... Frustrerad över denna utkomst insisterade jag på att möta Chewie i en match, där jag vann med 11-0...

Sen hade Rock Star och GC filosoferat färdigt och stack hem medan jag, Draken och Chewie stack till Tivvan.. Det mest positiva med den vistelsen var att jag hittade en hundring och på så sätt tjänade tillbaka inträdet..;)

Väl hemma från tivvan kom jag på att min hjärna snurrade på högvarv, vilket är mindre bra för sömnen.. Ringde Direktören  (som lyckligtvis var vaken) och malde loss i 40 minuter i hopp om att det skulle vara nog.. Så var inte fallet utan istället för att sova förde jag en inre monolog fram till sju på morgonen. För den som undrar, så är sömnalternativet mer välbehagligt, men man kan inte välja alltid...

Lagom bakfull vakna jag vid 11 i morse och funderade på om jag skulle träna fotboll eller inte... Det naturliga svaret hade varit att skita i det, men å andra sidan kändes det dumt å bara sitta hemma och stirra in i väggen... Väl på träningen var jag fruktansvärt seg och lyckades med den horribla bedriften att missa öppet mål fem gånger i rad.. Det faktum att jag fick öppet mål så många gånger visade på att det måste varit fler än jag som var bakfull, för det var ju inte direkt så att jag hade ork att springa i från någon...

Sen kom jag hem och det var dags för innebandy med gänget... Indränkt i en flera lager av kallsvettig bakfylla lyckades jag på något obegriplig sätt ta hem liret.  Målkänslan var helt enkelt bättre när bollen var liten, ihålig och plastig...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0