Middagar, jakt på plastiga bollar, ingen vit helg...

I fredags var det dags att överträffa allas förväntningar på matlagningsfronten.. Chewbacca och hans flickvän var bjudna till LM HQ på en utsökt supé bestående av biff med svampsås och potatisgratäng... till denna anrättning serverades vitt vin blandat med sprite... Efterrätten bestod av varma hallon indränkta i cointreau med vaniljglass...

Chewbacca njöt något otroligt men ville inte ge mig credit för att det var den godaste måltiden han hade ätit i år, så han fick kämpa och ligga i... Jag kunde inte identifiera några likheter med DOT hos Chewies brud vilket är gott tecken... En mindre besvikelse var dock att blinddaten som det hade utlovats/hotats med inte dök upp... Troligtvis var den tilltänkta tjejen en massiv sak som var för tjock för att komma upp ur soffan, men det hade i alla fall varit en rolig historia att berätta..;)

Trots förkylning har jag jagat plastiga bollar båda av helgens dagar... Egentligen ska man väl vila när man är förkyld men att jaga plastiga bollar är roligt så då är det dumt att vila... Får passa på att vila från alla gympass nästa vecka för att kompensera.. Pga av hälsoskäl blev jag inte skyttekung något av liren... ATTANS!

Tidigare i veckan drömde jag om en vit helg... Det sket sig dock så jag var nykter istället! Långtråkigt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0