mindre skador, gitarrcomeback, misstänkt bakfylla..

Igår lira jag tennis med farsan... Det gick väl sådär... Hade vunnit första set med 6-3 när jag trampade snett och ådrog mig en mindre stukning... för att inte riskera att förvärra skadan beslöt jag mig för att lägga ner träningen för dagen.. 

Efter tennisen locka jag med farsan  med farsan till Dressmann så att även han och brorsan skulle ekiperas till fyndpriser... När jag såg att kavajerna var nere i 150 fick jag ett habegär och köpte på mig en kavaj som hade kostat 1500... den var inte lika vass som den gråa i föregående inlägg, men va fan lika bra att satsa..

Sen på aftonen bar det av till Baloo för Guitar Hero comeback... juluppehållet hade inte försämrat oss (eller om vi var kassa från början) så vi kom upp i fem stjärnor på 2 av 43 låtar när vi spela samarbetsläge på medium.. Inte youtubematerial med andra ord..

Vid två på natten gjorde JB ett gästspel vid min boning... Uppenbarligen drev ett begär efter Miami Vice honom hit för sen stack han till jobbet när avsnittet var färdigt..

Slutligen så var jag i morse på ett informationsmöte med HAIS. Då fotjäveln inte kändes helt kurrant beslöt jag mig för att låta bli att delta på årets första uteträning som var efter mötet... Med tanke på tidpunkten kom det genast spekulationer om att jag var bakfull och inte skadad, en förvisso inte helt orimlig gissning, men så var inte fallet.. Sen är det klart, man hade inte bangat en Champions League final för en mindre stukning, men om man är en B-lagsspelare i ett division 6 lag och tanken är att man ska springa runt på en djupfryst konstgräsplan, ja då behöver man inte var döende för att hellre låta bli..

// Mastern
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0