några comebacker och kampen mot DOT...

Nu har jag varit tillbaka i Sverige några dagar och det har i vanlig ordning gjorts några comebacker...Några av det väntade slaget och några av det mer oväntade...

"Ta saken i egna händer" comeback: En både tillfredsställande men även väldigt otillfredsställande comeback beroende på hur man ser på konceptet...

Gymcomeback: Träningsvärken i pattarna svider lagom, men till skillnad från den hårige fick jag inte ställa in tisdagens pass med någon krystad anledning, så är nöjd ändå..;)

Skolcomeback: Det verkar som att ölhävaren har gått under jorden, så det är upp till mig och förebilden att skriva färdigt den lökiga affärsiden som ska vara inne på fredag... Förebilden ville kicka Ölhävaren från gruppen pga frånvaron, själv är jag mer intresserad av en lösning där vi mutas mot att hans namn står kvar..;)

Fotbolls och innebandycomeback har inte varit ännu, men jag ser fram emot dem..

På fredag är planen att jag ska chocka Chewie genom att laga mat som inte bara går att äta, utan även är ett nöje att äta... Har nämligen bjudit in Chewie och hans nyblivna kvinna för att ta reda på om det rör sig om en snyggare version av DOT eller om hon faktiskt går att umgås med...

Angående DOT så tog Rock Star visst upp kampen mot henne om Drakens själ häromveckan... Till skillnad från när Gandalf besegrade Balrogen i Sagan om Ringen, fungerade det inte så bra när han ropade "You shall not pass".  Bränd av misslyckandet fick han dra sig tillbaka från striden men han är fortfarande vid liv..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0