Spanien 08/09 en summering..

Utan allt för mycket krusiduller och långa utläggningar ska jag här summera min tid med päronen i Spanien de senaste 14 dagararna...

huvudsakliga aktiviteter

Ätande
julklappar
lite alibilöpning..
sovande i allt för svag sol...
inköp

Ätandet gjorde att jag gick upp från 93 till 95 kilo.. exakt samma utveckling som förra året.. och för att upprepa förra årets mönster ska jag återigen väga under 90 lagom till min födelsedag... För att motverka ätandet negativa effekter har jag druckit cola Zero under hela semestern till ingen nytta... Blä

Julklapparna var inte mycket att orda om.. Jag och syrrorna hade en "inga julklappar" deal.. Mina föräldrar tyckte det var dyrt nog att göda mig i två veckor... min farmor gav alla barnbarn 500 spänn var... Min broder gav mig en DVD film som han själv ville se...

alibilöpningen var väl inte heller så värst intressant... Lat som jag är var jag mer intresserad av att tvinga fram bra tider hos min småfete broder än att prestera något själv... Efter lite morot och mycket piska lyckades jag få honom att springa 4 kilometer på under 20 minuter vilket tog bort mitt missnöje... Sen tokfloppa han att springa en kilometer på under 4 minuter vilket i mitt tycke var tämligen pinsamt... De gånger jag själv ansträngde mig sprang jag 4 KM på 18 och 1 på 3,30...

solen var klen och det var mest mulet.. om än en 15-18 grader vilket aldrig är fel... låg och sov en del i solen men den brände nada, så blekare än vad jag brukar vara eftersom jag inte besökt något solarium..

Hitta två nya cowboyhattar till min samling en i skinn och i tyg... Sen blev det ett par nya joggingskor samt lite sprit... Till alla törstiga medstjärnor kan jag glädja er med att det blev en litersflaska 70 procentig absinth..

De var allt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0