Uppsatsgrupp fixad, Drakcomeback, sug efter ny TV...

Idag fixa det sig med en ny uppsatsgrupp till Magisterexamen. Två nissar som jag jobbade med på MOLkursen för några år sedan.. Samarbetet fungerade bra då, så det ska säkert fungera bra nu också.. Nackdelen är att båda de andra i gruppen bor i Lund så lär väl bli å släpa sig dit ett antal gånger tids nog... Men bättre slänga lite pengar på resor än å hamna i en skitgrupp med en massa interna bråk och ett IG som resultat typ.. Om det är någon kurs man inte vill ha underkänt på, så är det väl trots allt Magisteruppsatsen då man är fri från Campus när den är spikad...

Efter skolan bar det av till gymmet med Draken, vilket var årets Drakcomeback eftersom jag inte sett honom tidigare i år... Satsade hårt på Drakens svaga punkt, (buken) så frågan är om han vågar sig dit på fredag..

Fan är sugen som fan på en ny TV, för scarten på min TV är sönder så kan inte spela Xbox på den, vilket är en stor tragedi när alkohol ska konsumeras! Befinner mig i valet och kvalet om jag ska satsa 5 lax på en 32 tummare med troligtvis ganska hög kvalite, eller om jag ska satsa på en 42 tummare för 6000... Alla jävla prylbögar hävdar troligtvis att man ska spendera 15000 på en 42 tums TV för att få tillgång till en massa bokstavbeteckningar och flashiga extrafunktioner.. Nu är jag dock inte sådan, så för mig räcker det att 42 tummaren ger tillfredsställande bild så blir det en deal... Ajja får åka och spana i veckan..:)

// Mastern




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0