viktiga poängteringar, inte riktigt i form, sista terminen, Bloggnamn till Chewies brud.

Under lördagens innebandylir i källaren så deltog jag inte av tidigare nämnda skäl, istället agerade jag domare (har faktiskt dömt innebandy en säsong när jag var 17). Detta för att ta reda på hur spelet såg ut där nere om det inte bestod av höga klubbor och fula överfall... Resultatet? Det var skittråkigt att titta på..:D

Hursomhelst så ville Chewbacca efter liret att jag skulle skriva att han vann, då han hävdade att jag bara tillkännagav vinnaren när det var jag själv.. Denna formulering hade två brister: Dels kunde jag inte vinna eftersom jag inte spelade, och dels vann Rock Star i lördags..

Efter innebandyn skulle vi testa Colombias mest kända exportprodukt... Pga den långa transportsträckan hade dock leveranserna uteblivit så fick testa hip hopparnas favorit istället... Hip Hop gör mig i allmänhet illamående och det gjorde deras favorit också..  låg utslagen i två timmar.. Efter dessa två timmar ville Chewie ha med sig en sidekick till tivvan, så han tryckte i mig en koffeintablett så jag skulle piggna till... Å piggare blev jag, pigg nog att dra till dass och spy.. Sen satte Chewie på mig en cowboyhatt och bjöd in oss själva hos min talibangranne innan vi gjorde en kort sejour om Tivvan...

Söndagen kan annars sammanfattas med att folk dök upp, insåg att jag var seg och tråkig och stack hem igen... inte mig emot...

Idag var det kursintroduktion till sista terminen... först en kurs, och sen den avslutande magisteruppsatsen... Får väl hitta mig en lämplig grupp där, säkert är att det inte blir samma grupp som kandidatuppsatsen..:P

Dock var det en sak lärarna sa som var sjukt skum... Att om en i gruppen (ska jobba i tremannagrupper) hade för dåliga betyg för att ta examen så skulle alla i gruppen bli underkända på det avslutande arbetet... Det är ju fan ett helt sinnessjukt system, inte nog med att man måste hitta en grupp, man måste dessutom vara säker på att medlemmarna i den inte har underkänt i något... Dock kom jag på lösningen, då betygen går att kolla online så kräver man helt enkelt att alla i gruppen ska visa sin betyg innan man börjar arbeta med dem! Kan fortfarande inte begripa hur lärarna tänkte när de kom på det vansinniga systemet dock!

Slutligen så är det hög tid att Chewbaccas flickvän får ett bloggnamn.. Trots intensivt spånande gick det inte så jävla bra.. till slut kom jag på CR (Chewbaccas Revben)  För att råda bot på idétorkan konsulterade jag Chewie själv för namnförslag...
Det första namnförslaget han gav var "The Lucky One" som han motiverade att den kvinna som fått honom på fall verkligen hade tur... Det förslaget var med andra ord för lökigt för att kommentera... Det andra förslaget vara Leca efter hennes initialer.. inte jätteoriginellt direkt..

Så namnförslag på denna tös kan lämnas i kommentarsfältet..:)

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Chewbacca

Du kan inte erkänna mig som vinnare bara, vilket jag har varit dom senaste tre veckor med eller utan dig på planen. Tror du får börja röra på dig lite mer så du inte kommer efter oss andra :P

2009-01-19 @ 23:37:55
Postat av: Anonym

varför inte döpa henne efter en simpsonfigur? ^^ Eftersom jag inte känner henne så e de kanske lite svårt för att namnge henne för min del...! Men det finns ju dom kedjerökande systrarna, mossan, den galna tanten med katterna, milhouses mossa etc. finns säkert någon karaktär som passar henne! (och ja, jag gillar simpson!)

2009-01-20 @ 21:25:53
Postat av: Miss augusti

Glömde tillägga mitt "namn"

2009-01-20 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0