En exemplarisk idrottsman (?), samt en allmänt tråkig dag.

Idag gjorde Draken debut på tennisplanen. Det gjorde han genom att bevisa att det alltid kan bli sämre än det sämsta man har sett! Sen är det klart hans prestationer på plan underlättades inte av att han hade med sig två liter öl när vi andra hade med oss två liter vatten!

I övrigt har dagen varit kass! Ville jaga kjolstyg men fick ingen vettig backup så den brann inne. Vidare har min mailbox spammats av en massa meddelande med innehållet "Tack för din ansökan, men vi har gått vidare med andra sökande!" . Vad är det för jävla fel på arbetsgivare? Det sista jag vill bli påmind om är alla jobb man inte får, tycker de jävlen svinen att jag suger utan att ens ha bemödat sig att träffa mig, kan de hålla sin åsikt för sig själv och inte trakassera mig med den!

Kvällens höjdpunkt har istället varit laxen jag lagade som mot all förmodan blev god, men det är en klen tröst!

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0