Blekfeta britter krossade och förnedrade.

Igår var jag på U21 finalen i Malmö i sällskap med Rockstar. Gratis biljetter och gratis busstur var nice! Den nya läktaren där nere var också nice, något helt annat än den gamla bunkern som de hade innan.

Sjukt nice var det att det England blev analvåldtagna på plan och förlorade med 4-0. Finns inget land inom fotbollen som är så obefogat stöddiga och hela tiden tror sig vara bäst fast de aldrig vinner. I gårdagens final var de så usla så att om Andreas Landgren inte lyckats med bedriften att prestera det sämsta jag sett någon spelare prestera någonsin i landslagssammanhang  så hade Sverige lätt krossat asen och fått spela final istället. Men men, riktigt så kul var det inte, men en sann njutning att se England förnedrat i alla fall.

Nu ska jag ingalunda påstå att jag håller på Tyskland, men de var det minst dåliga alternativet och en vinnare måste ju likväl utses!

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0