en gåta och en logisk kullerbytta.

Börjar med en gåta som åtminstone en av läsarna kan lösa: Vad har Adolf Hitler, Transvestitknullaren och Domarinspektören för gemensam nämnare? Svar lämnas i kommentarsfältet.

Avslutar med dagens citat och tillika logiska kullerbyta "Du är så jävla sämst, du kan verkligen inte spela tennis, det är ditt fel att jag förlorar"  - Frustrerad motståndare efter en meriterande seger för undertecknad på tennisplan.

Logiska luckor: Om jag vinner kan jag väl som sämst vara näst sämste spelare?  Är det inte meningen att jag ska få motståndaren att förlora, annars kan jag väl inte vinna?

// Mastern

Kommentarer
Postat av: DTP

Dom är/var jävligt bra på att skaffa sig ovänner?

2009-06-29 @ 16:57:21
Postat av: Dsp

De borde aldrig fått se dagens ljus?

2009-07-04 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0